Tuesday, June 13, 2017

Byrek me mollë dhe boronicë

Ndërsa navigoja dje në internet, më del përpara “Apple and blackberry pie” dhe meqë më kishin mbetur ende në shtëpi ca boronica “blueberry” thashë ç‘bëri boronica e ç‘bëri manaferra e zezë ☺, shija njëlloj duhet të jetë. Për të gjithë ju blackberry është manaferra e zeza që mblidhnim ferrave në fshat, kur ishim të vegjël 😍, Kështu që sapo mbërrita në shtëpi nuk e diskutoj fare ëmbëlsirën e radhës, një krostatë e mbushur me mollë, boronicë dhe kanellë nuk shkon asnjëherë dëm. Për hir të së vërtetës dhe vet përgatitja e brumit të “pie” krostatës ishte shumë e kollajtë, brumi përgatitej për dy minuta dhe u hap shumë kollaj në tavolinën e punës. Siç edhe e përmend shpesh, e vetmja ”angari” është qërimi i mollëve dhe grirja e tyrë. Ç‘do gjë tjetër më rezultoi shumë e kollajtë. Si asnjëherë tjetër kjo ëmbëlsirë u gatua dhe poq në darkë, por fëmijët e hëngrën në mëngjes, pasi ëmbëlsira duhet të ftohet komplet përpara se të pritet dhe reçeli në brendësi të saj kërkon kohën e duhur të ftohjes. Ndaj me pak durim bëm si bëm deri sot në mëngjes, për të shijuar byrekun tonë më mollë dhe boronicë. Ngjyra, shija, aroma e këtij byreku janë fantastike. Ndaj nëse ju bie në dorë një grusht manaferra apo një grusht boronica mos hezitoni ta provoni, për një version ndryshe të të famshmes “Apple Pie” – byrekut me mollë.

Përbërësit për brumin:
2 kupa me miell
1 lugë çaji sheqer
1 lugë çaji kripë
1 lugë çaji kanellë
2/3 kupë me copa gjalpi të sapo dalë nga frigoriferi
8-9 lugë gjelle ujë të ftohtë ose më shumë

Përbërësit për mbushjen:
3 kokrra mollë të prerë në kubikë
1 kupë boronicë e freskët
½ kupë sheqer kaf
4 lugë çaji niseshte
1 lugë çaji kanellë
1 lugë çaji arrë moskat

Përgatitja:
Kjo është kupa që unë përdor për masë. Ka pak a shumë përmasat e një filxhani çaji.
Në një tas hedhim gjithë përbërësit e brumit dhe fillojmë punojmë me duar duke shtuar sasinë e ujit të ftohtë lugë lugë derisa masa e brumit të lidhet. Brumi është gati sapo duart tuaja të dalin të pastra 🤗.
Ndajmë brumin në dy copë. Hedhim miell në sipërfaqen e punës dhe më një okllai hapim njërën copë të brumit në formë rrethore, pak më të madhe sesa tava ku do pjekim ëmbëlsirën.


E vendosim shtresën e brumit mbi tavë, nuk ka nevojë të lyet fundi i tavës me gjalpë. Rregullojmë anët e brumit, duke I ngjitur në buzët e tavës.
Ndërkohë në një tas tjetër fillojmë pastrojmë dhe grijmë mollët në copa. Shtojmë gjithë përbërësit e mbushjes me radhë, përziejmë dhe mbushja është gati.


Hedhim mbushjen tek tava, hapim dhe petën tjetër, mbulojmë, mbyllim anët mirë. Furrën e kemi ndezur më parë në 220 gradë. Veshim anët e brumit me letër alumini dhe e lëmë ne furrën e nxehur në 220 gradë për 10 minuta.





Më pas ulim temperaturën në 180 gradë, heqim letrën e aluminit dhe pjekim për 35-40 minuta të tjerë. Byreku është gati, por duhet ta ftohim tërësisht përpara sesa ta presim.
Shtoni sipër sheqer pluhur dhe shijojeni. Ju bëftë mirë.







SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig