Friday, April 27, 2018

Kek me copa çokollate


Për këtë recetë duhet të falenderoj Xhesin e foodies.al e cila bën postime dhe video që unë i adhuroj. Postimi i fundit i saj ishte ky kek, kaq i thjeshtë, por shumë i shijshëm. Ashtu siç thotë dhe foodies.al ky kek bëhet në darkë, për të shijuar kafen e mëngjesit ditën e nesërme. Del aq i shkrifët sa duhet ftohur tërësisht që të pritet. Masat e këtij keku maten me një gotë të thjeshtë plastike, por që unë për dreq nuk po i gjeja mbrëmë në shtëpi se ku i kisha lënë 🤔.
Për këtë arsye perdora një masë tjetër që i afrohej masës së gotës plastike në foto.
Unë i kam zvogëluar lehtësisht përmasën e vajit dhe sheqerit (sepse ashtu mu dukën në video) 😍 dhe përsëri keku doli super. Për këtë kek blini vetëm 100 gr copa të vogla çokollate të zezë ose 100 gr çokollatë që e ndani në copa të vogla. Gjithë përbërësit e tjerë i keni aty, mjaft të shkoni në dollapin e kuzhinës tuaj 🤗.

Përbërësit:
•1 gotë kos
•3/4 gotë vaj
•3/4 gotë sheqer
•3 vezë
•3 gota miell
•1 bustinë pluhur pjekës
•pakëz kripë
•100gr çokollatë në copa
•vanilje

Kjo është masa e gotës që duhet të përdorni për këtë kek.

Përgatitja:
I hidhni të gjithë përbërësit, fillimisht ato të lëngshëm, pastaj përbërësit e ngurtë në një enë dhe i përzjeni për 2 minuta. Shtoni copat e çokollatës. 



Masën e përftuar e hedhim në tavën në formë drejtkëndëshe.
Unë e kam tavë silikoni ndaj nuk ka nevojë ta lyej me gjalpë. Nëse tava juaj nuk është silikoni, shtroni në të letër gatimi.

Piqeni kekun në 180 gradë për 50 minuta derisa të kullojë tërësisht. Priteni të ftohtë. Ju bëftë mirë.




Ja dhe duke pirë kafen LeBon me kekun Bonbon 🤗, në oborrin e shtëpisë. Këtë kek e bëra 2 herë brenda javës aq i mirë del. Paçi një fundjavë të bukur e të gjatë meqë kemi dhe 1 Majin para 😍❤.



SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig