Friday, May 25, 2018

Reçel qershije Bonbon


Megjithëse në midenë time tamam tamam për të shijuar si frut shijoj më shumë qershinë e “bardhë” (kështu i them unë për shkurt), për reçel mbetem tek reçeli i qershisë së kuqe, vishnje, të zezë (pick one name) 🙃.
Dhe meqë nuk doja një reçel qershije si liko, që është i ëmbël dhe pak ngjitës, vendosa të bëj një hulumtim për një reçel qershije pak ndryshe. Receta që do ju propozoj sot është e tillë. E testova me dy kg qershi dhe rezultati final ishin 3 vazo të vogla 😀. Ndaj do e ribëj për të patur ndonjë vazo të fshehtë për dimrin sa kemi ende qershi në qarkullim. Sipas shijes time, asaj Bonbon 😊 dhe të Luis (djalit të vogël), reçelrat i preferoj jo shumë të lidhur dmth me lëngun pak më të hollë (kjo kërkon më pak sheqer në gatim). Reçelrat e gatuar kështu nuk rrojnë shumë nëse nuk i bën siç duhet proçesin e sterilizimit. Pas këtij proçesi reçeli jeton sa të duash, mjaft që vazo mos të marrë ajër. Meqë me 2 kg qershi mua më dolen 3 vazo të vogla, unë nuk e bera këtë proçes se ato do konsumohen shpejt, por gjithsesi nuk lashë pa bërë një truk të vogël që ja shton jetëgjatësinë reçelit që ruhet në vazo, për tu konsumuar në një kohë të mëvonë.

Përbërësit:
2 kg qershi të kuqe
700 gr sheqer kaf
1 gotë verë e kuqe

Përgatitja:
Fillojmë me të pashmangshmen. Larjen dhe heqjen e bërthamave kokërr më kokërr 😍.
Kur të jeni gati, shtoni sheqerin dhe gotën e verës mbi qershitë dhe i vini ato për të zjerë në flakë mesatare, duke i përzier herë pas here. Në këto kushte reçeli do të ziejë për 1 orë e gjys. 

Kur jemi afër fundit, bëjme provën e pjatës. Hedhim pak lëng nga reçeli mbi një pjatë. E lëmë disa sekonda dhe pastaj e kthejmë pjatën pjerrtas që të shohim sesa është trashur lëngu i reçelit. Unë tek kjo fazë preferoj një densitet jo shumë të lartë se siç ju thashë, preferoj që reçelrat të jenë pak më të lëngshëm ose më të “lehtë” në shtrimin mbi bukë, seç i bëjmë zakonisht.
Truke:
Kur bëni pak reçel dhe e dini që do e konsumoni shpejt (për 1 muaj le të themi), mbushini vazot ku do konservoni reçelin, menjëherë pasi reçeli të jetë gati. Vendosi kapakun, mbërthejeni mirë dhe i ktheni me kokë poshtë. I lini në këtë pozicion deri sa reçeli të ftohet tëresisht. Kjo ndihmon që vazoja të mbyllet hermetikisht nga nxehtësia e reçelit, duke ja zgjatur  jetëgjatësinë.

Në rast se do e konservoni reçelin për një kohë më të gjate referohuni linkut këtu, për proçesin e sterilizimit. 
Harrojeni bukën me gjalpë dhe reçel. Sot shijon shumë buka me rikota (gjizë pa kripë) me reçel. Ju bëftë mirë. 🍒❤










SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig