Tuesday, February 5, 2019

Pasta në furrë sipas Rudinës.

Rudina është motra ime (goca e xhaxhait) të cilës ja kam vendosur vet emrin 🤗 dhe jam krenare ❤. Rudina ka disa vite që më ka surprizuar jo me talentin e saj në kuzhinë se atë e ka pas të lindur, por me përkushtimin e saj për të gatuar dhe kur nuk ka më fuqi nga lodhja. Është një nënë e devotshme dhe fal shumë dashuri edhe përmes ushqimit që del nga duart e saj.
Unë me Dorinën, motrën tjetër të Rudinës e kemi shijuar shumë në fëmijërinë tonë të ngrënën bashkë, pasi Rudina dhe një vezë të skuqur me sallam, djath e domate e trajtonte si pjatë restoranti me 5 yje 😍. Dhe më jo nepsqari do bëhej me neps nëse sheh sesa me klas e shijon Rudina ushqimin hahaha, ndaj kur thotë Rudina e shijshme gatuaje, mos hezito 2 herë për ta provuar 😍.
Meqë Rudina jeton në Itali dua ta prezantoj tek Blog-u me një recetë tipike italiane, që i ngjan lazanjës, por që ka ca element më shumë dhe quhet “Pasta al forno” versioni i Rudinës 🤗. Këtë recetë unë e gatova kur më erdhi në shtëpi me familjen miqtë tanë Suela dhe Romir Zalla. Kjo tavë i  mbledh shumë mirë 8 vetë të rritur dhe mbetet po e servirët në darkë (meqë mundohemi të  hamë pak 😜). Ndaj gatuajeni për miqtë tuaj dhe do i kënaqni ata pa masë 🧡.
Shënim: kjo recetë është gatuar 1 ditë para se të filloja dietën 🙄😎
Për Pasta në Furrë na nevojiten:

Për kimën:
300 gr mish të grirë
300ml salcë domate pure
1 degë selino
1 karrotë
½ lugë çaji kanellë
Piper
Arrë moskat e grirë

Për beshamelin:
4 lugë gjelle gjalp
4 lugë gjelle miell
1200 ml qumësht
Arrë moskat

Të tjera:
Pasta rigatoni
300 gr mozarela
100 gr djath i grirë parmigiana
4 lugë gjelle vaj

Përgatitja:
Për përgatitjen e kimës dhe beshamelit, ju lutem referohuni këtu.

Tani që kemi gati pasta rigatonit të zjerë “al dente”, kimën, beshamelin, mozarelën e prerë në copa jemi gati të fillojmë shtrimin e tavës.
Fillimisht përziejmë rigatonin me kimën si në foto. 

Shtojmë 1 garuzhdë beshamel në fund të tavës dhe mbi të gjysmën e masës së pastës. Mbulojme me mozarela në copa dhe përsëri një garuzhdë beshamel. Hedhim gjysmën e mbetur të pastës, copat e mozarelës dhe gjithë beshamelin e mbetur.

  


Mbulojmë me djathin e grirë dhe vendosim në furrë në 200 gradë për 30 minuta ose derisa pasta të marrë këtë ngjyrë.


Lëreni pak të ftohet para sesa ta servirni dhe shijojeni me miq të mirë, verë të mirë dhe të qeshura pafund. Ju dua ❤❤❤.







SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig