Friday, October 20, 2017

Një vit si Blogere

 
13 tetori 2016, qëlloi rastësisht të jetë dita kur ju prezantova blog-un tim BonBon Taste. Emrin, hashtag #bonbontaste dhe adresën në blogspot i kisha krijuar muaj më parë.
Por vetëm në 13 tetor, pasdite guxoj të bëj “publish” postimin tim të parë “Mirëseerdhët në BonBon Taste”, shoqëruar me recetën e parë “Cheesecake”. Nuk dija asgjë nga përdorimi i blog-ut, as si duheshin bërë postimet, dhe as si duhet ta trajtoje foton, ndaj dhe postimi i parë doli jo me foton më të bukur. Përgjatë udhëtimit tonë 1 vjeçar, blogu ka patur kuratoren e vet, miken time Nastila e cila e solli blog-un në formën më të mirë që është sot.


Eksperienca e këtij viti ka qenë shumë e bukur. Muaji i parë ka qenë plot me receta, po ashtu dhe muaji i dytë aq sa filloi të më kapte paniku se mos shteroja 😉. Por gjithmonë kam diçka për të thënë e për të gatuar. Kur ulem e shkruaj një recetë është sikur ju kam të gjithëve përballë dhe filloj e ju shpjegoj recetën ashtu siç do doja ta dëgjoja vet. Kush më njeh, e di që unë bëj shumë pyetje kur dua të di më shumë rreth diçkaje dhe dua që ta qartësoj mirë tjetrin 😊. Ndaj dhe recetat e mia fillojnë gjithmonë më një histori, me kujtimet që kam për gatimin në fjalë dhe me këshilla nga eksperienca ime. Fotot janë aq të detajuara që mos t’ju lind asnjë pyetje apo paqartësi kur të më lexoni 😉.
I gjithë ky proçes më “lodh” mua, por ju kënaq juve dhe ky është qëllimi kryesor i #bonbontaste

Ndërsa prisja 1 vjetorin më lindi dëshira për t’ju prezantuar me logon e BonBon Taste, e cila më parë duhej ideuar ☺. Pasi testova disa ide me ju, vlerësimin më pozitiv e mori logo që është në krye të postimit. Logos i është shtuar dhe një moto “slogan” “It’s good comfort food”. Duke ju kërkuar ndjesë që moto është në anglisht, shqipërimi i saj është "Bonbon Taste është ushqimi që ju sjell ndërmend shijet e mamit, gjyshes, shtëpisë apo momenteve më të bukura në jetën tuaj". 
Dhe BonBon Taste nuk është gjë tjetër veçse ato gatime që unë kam shijuar gjatë fëmijërisë time, çdo gjë e gatuar nga mami dhe gatimet që unë si mama e dy djemve sot ja u gatuaj atyre për t’i kënaqur dhe për t’i krijuar atyre kujtime që çdo gjë e mirë haet vetëm në shtëpi, gatuar nga dhe për njerëzit që duam.  Logo e re dhe e parë u krijua në pak ditë, ndoshta nuk është më e mira, por unë i besoj opinionit të njerëzve që kam pyetur, më pëlqen shumë dhe vet 😍.
Nuk mund të lë pa përmendur ndjesitë nga komentet që kam marrë këtë vit dhe miqësitë që janë krijuar me blogere të tjera. Miranda në Suedi, Arta në Zvicër, Elona në Tiranê, Juli në Kanada nuk lënë postim pa lexuar dhe mezi presin postimin e radhës. 
Pardje më nisën këtë bisedë që bëhej rreth Bonbon Taste.
Ndërsa shoqja ime Ana, me shaka i tregon shoqeve të punës një gatim të #bonbontaste duke thënë se është i saj dhe një nga koleget i thotë, që kjo foto është e blog-ut BonBon Taste 😍. Momente si këto janë të çmuara.

Por çfarë kemi bërë në një vit?
123 receta ose 1 recetë në 3 ditë.
123 histori të treguara
532 ndjekës në Instagram
144 postime në Instagram
120 postime në Pinterest
1871 ndjekës në facebook https://www.facebook.com/BonBonTaste/
Ndjekësit në facebook janë 79% femra, 21 % meshkuj
95,579 kanë parë faqen gjatë një viti.
Shtrirja gjeografike në të gjithë kontinentet 😍
1 logo
Të gjitha këto shifra janë bio dhe organike, si vet blogu 🤗.








Meqë mendoja se nuk do isha dot gati me një logo 😊, i ribëra përsëri ca foto vendit tim më të preferuar në shtëpi që të prezantoja këtë post. Por logo u bë në kohë, ndaj po ju sjell disa foto të hapësirës ku krijohen recetat #bonbon 🤗



Faleminderit për gjithë kohën që më kushtoni, për gjithë sugjerimet tuaja, për miqësinë tuaj, disa nga ju mezi presin të lexojnë historinë e radhës që shoqëron një recetë,  Më duket sikur ju njoh të gjithëve, kaq rehat ndihem mes jush. JU DUA.

Valbona
❤❤❤
SHARE:

4 comments

  1. Shume bukur Bona. Suksese. Edhe ne te duam

    ReplyDelete
  2. Fantastike!!!! Edhe mua me duket sikur po pime nje kafe se bashku duke me treguar historine njevjecare. Rrugetim te gjate Bona!!!!

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig