Thursday, February 8, 2018

Biskotat e Dashurisë (me mollë)

Emrin sigurisht që ja vendosa unë e para për formën, e dyta sepse çdo gjë që gatuhet me mollë bëhet menjëherë gatim i preferuar për dashurinë time dhe e treta jemi përpara Shën Valentinit, le të gatuajmë diçka të ëmbël dhe me dashuri për të dashurin tonë.
Këto biskota që kanë mbushje me mollë është pak të thuash të shijshme, janë WOW 😍. Ishte hera e parë për mua të gatuaja biskota me mbushje jo shumë të qëndrueshme siç është zemra e kësaj biskote me komposto molle, por do ju jap ato këshilla që nxora unë nga përgatitja e tyre. Së pari unë do ju zvogëloj sasinë e vajit të përdurur në recetën origjinale në përgatitjen e brumit frola dhe së dyti ngaqë as unë dhe as një pjesë e madhe e juaja nuk jemi pastiçier të lindur 😛, mbushjen e biskotave siç do ja u shpejgoj dhe me foto bëheni me masa sa më të vogla brumi në mënyrë që të keni sukses në realizimin e tyre. Kaq përsa i përket këshillave, pjesa tjeter e përbërësve janë përbërës bazikë që na gjenden të gjithëve në shtëpi.

Përbërësit për mbushjen me mollë:
2 kokrra mollë
1 kokërr limoni
2 lugë gjelle sheqer
½ gotë uji
1 lugë çaji kanellë

Përbërësit për brumin frola:
1 vezë
80 gr sheqer
80 gr vaj luledielli
1 lugë çaji pluhur pjekës
300-350 gr miell

Përgatitja:

Fillojmë me përgatitjen e zemrës së biskotës. Qërojmë mollët, i presim në copa të vogla. I shtojmë në një enë, hedhim sheqerin, kanellën, ujin dhe i vendosim në zierje për të paktën 20 minuta sepse duam që mollët të zbuten mjaftueshëm për të na dhënë një masë si pure mollësh.

Në një enë tjetër shtojmë vezën, sheqerin, vajin, pluhurin pjekës dhe miellin dhe me një lugë druri trazojmë masën. Masën e përftuar e shtrojmë mbi tavolinën e punës të cilën e spërkasim me miell dhe e punojmë për 2-3 minuta me dorë. Siç e shihni në foto unë e kam ndarë brumin në dy masa të barabarta të cilat më pas do i hap petë me trashësi 5mm.








Këshillë: Ky është momenti për mos ta ndarë brumin në dy copa të barabarta. Thjesht shkëpusni copa të vogla brumi, i sheshoni ato me pecin e trashë mbi letër gatimi dhe me një lugë hidhni porcione të vogla të puresë me mollë mbi njërën nga petat. Porcionet duhet të jenë në largësi thuajse të barabarta me njëra tjetrën. Shtrojmë petën tjetër sipër dhe me duar kufizojmë masat që kanë brenda pure molle. Më pas me formën e zemrës presim biskotat një nga një. Kjo ishte 😍.


Vazhdoni kështu me brumin derisa të keni përdorur gjithë masën. Unë e vendosa tavën dy herë me këto përmasa të përbërësve.
I vendosni biskotat në mes të furrës, në temperaturë 180 gradë dhe i piqni për 20 minuta derisa të marrin ngjyrë të artë të lehtë në sipërfaqe.
I vendosni biskotat mbi një pjatancë dhe i servirni ato të ftohta. Ëmbëlsoni kështu jo vetëm të dashurin tuaj , por gjithë familjen ❤. Ju bëftë mirë.



SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig