Friday, October 21, 2016

Krahë pule krokante


Nuk besoj se ka ndonjë që më lexon (përveç veganë dhe vegjetarianë) që nuk pëlqejnë krahët e pulës krokante. Unë i sjell në një version që nuk kërkon “pikë” yndyre për ti gatuar, ndërkohë që kur ti hani ato do ju shkrihen në gojë :). Krahët e pulës do sugjeroja ti merrnit pranë rrjetit të dyqaneve EHV. Edhe KMY i ka të mira, por produkti që mërrni tek EHV nuk do ju lodh fare për ti pastruar, dhe masat e krahëve të pulës i gjeni të vogla sic duhen për këtë recetë. Galeta që është përbërësi i dytë kryesor i kësaj recete, ju sugjeroj që ashtu si unë ta merrni pranë furrit tuaj të bukës, falas dhe të ditës :).

Përbërësit
1 kg krahë pule
Galetë
Erëza sipas dëshirës (unë kam zgjedhur ti hedh piper të kuq, pipër të zi, ginger pluhur dhe kripë)

Pregatitja

Në një tas hedhim galetën dhe erëzat. Përziejme e lëm mënjanë. Lajmë krahët e pulës dhe I thajmë jo tërësisht me letër kuzhine. Them “jo tërësisht” pasi do “zhyten” në galetë dhe në këtë mënyrë galeta do ngjitet më mire.






Ky është momenti që gjithë familja mund të ndihmojë 
Një nga një krahët i shtrojmë në një tave ku kemi shtruar letër për pjekje (unë e marr letrën tek Rosman & Lala, për cilësinë, janë gati të prera, si dhe çmimi më i mirë nga gjithë dyqanet e tjera ku gjendet ky produkt).
I pjekim në 220 gradë, një kat më lartë mesit të furrës. Nuk kanë nevojë për tu kthyer. Shijoni fotot dhe ju bëftë mirë. 





SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig