Monday, October 31, 2016

Qoftet sipas Ritës

Kjo është hera e parë që unë përgatis qofte me mish të grirë, por që në përzjerjen e saj të ketë dhe një patate të zjerë. Me aq sa mund të më thërrase memorja ime, dikur i shtonin dhe patate qofteve për të plotësuar nevojat e mangta me mish. Gjithsesi nëse ky sugjerim më vjen nga Rita, unë nuk e vë në dyshim asnjëherë cilësinë e gatimit dhe shijen e mrekullueshme. Rita është një mama me tre djem (një më shumë se unë), sipërmarëse dhe me gjithë mundësitë që ka, çdo gatim në shtëpinë e saj e bën vet. Dhe nuk po flasim për gatime të thjeshta, kuzhina e Ritës është si një restorant i vogël Italian :). Vetëm pasi kam filluar të ndaja receta të ditës me Ritën, rashë ne paqe me veten për sa ëmbëlsira gatuaj gjatë javës, kek e biskota, por që fëmijët i duan dhe i kanë si shpërblim për balancat e tjera ushqimore fruta e perime që marrin gjatë ditës. Recetat e Ritës do jenë të shpeshta në blog, pasi familjet tona me çuna, ndajn thuajse të njëjtat shije gastronomike :)

Përbërësit
500 gr mish viçI i grirë
1 patate mesatare e zjerë
1 kokër vezë
1 qepë mesatare
3-4 thelpinj hudhër
Një majë luge sod buke
½ filxhan kafe vaj ulliri
Erëza (piper, rigon, majdanos)
Një filxhan kafe galetë (thërrime buke)
Kripë

Përgatitja

Në një mikser grijmë qepën dhe hudhrat. Në tasin ku do përgatisim masën e qofteve shtojmë pataten e zjerë, vezën, erzat, kripën, vajin dhe galetën aq sa masa të mblidhet dhe të mos ngjisë. E lëm brumin e qofteve mënjane të mbuluar me qese për të paktën 30 minuta.



 Me pas i shtrojmë në tavë duke I dhënë forma dhe i pjekim në 200 gradë 20 minuta në fund të furrës dhe 20 minuta në mes të saj. (minutazhi në varësi dhe të furrës që keni në shtëpi). Qoftet duken qartazi kur arrijnë pjekjen e tyre
Siç e shihni dhe në foto, një nga qoftet është ekzekutuar menjëherë :). Super të buta, super të shijshme :)


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig