Tuesday, December 27, 2016

Sallatë me patëllxhanë

Për vit të ri, kur tradita e do që tavolina të ketë disa lloje mishi të servirura (përndryshe nuk quhet), t'i kënaqësh familjarët e tu me sallatra të ndryshme është një sfidë. Unë ju kam bërë disa propozime më përpara, por kjo që ju sjell sot është shumë pranë tradicionales tonë dhe mua ma sugjeroi shoqja ime korçare Nastila. Nastila e përgatiti gjatë drekes më miqtë e saj amerikanë “Cooking and eating tradition” “Të gatuash dhe të hash sipas traditës”, të cilët jo vetëm që e përlanë, por kërkuan të merrnin dhe me vete :).
Sallata ëshë me patëllxhanë dhe djath të bardhë, më tradicionale nuk bëhet :). Faleminderit Nastil.

Përbërësit
5 patëllxhanë
Dajth I bardhë
2-3 thelpinj hudhër
Vaj ulliri
2 lugë açeto balsamik

Përgatitja
Presim patëllxhanin në rripa të hollë si në foto. I shtrojmë në një tavë, ku i hedhim vaj ulliri dhe kripë.
I vendosim në furrë në 250 gradë për 30 minuta, duke i trazuar herë pas here, nëse i keni vendosur në një tepsi të vogël si unë dhe patëllxhanët bien mbi njëra tjetrën :).
I nxjerrim nga furra dhe menjëherë shtojmë hudhrën e grirë, açeton dhe e mbulojmë me qese gatimi për 10 minuta.

Më pas zbulojmë, shtojmë djathin e bardhë dhe servirim duke shtuar pak vaj ulliri sipas dëshirës. Ju bëftë mirë.


SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig