Tuesday, January 23, 2018

Trofie me pulë dhe brokoli sipas Ledinës

Ndoshta është shumë që këto dy muaj ju kam bombarduar me receta pastash dhe receta të Ledinës. “I can’t help it” 😍, nuk mund të bëj ndryshe sepse së pari Ledina është pjesë e përditshmërisë time, ndajmë shumë pasione bashkë dhe së dyti unë ushqej 3 meshkuj dhe pasta është një  vakt i plot dhe i sigurtë që e konsumojnë të tre me qejf.
Ok, kjo pastë ka brokoli, por çuditërisht e hëngrën, sidomos Henri e pëlqeu shumë. Zbuloi që brokoli ishte i ngrënshëm 💪😊. Luis pati ca përparime se e la në pjatë nuk e “vërviti” nga pjata me prezantimin e parë. E hoqi mënjanë brokolin dhe vijoi me përbërësit e tjerë 🤑.
Faleminderit Ledina që më sugjeron receta me perime të çuditshme për fëmijët dhe ndjesë nëse fal blogut tim, do fillojnë të të marrin mësysh për vlerat që ke në kuzhinë, ata që nuk të njohin kaq mirë sa unë 😍😎.

Përbërësit për 4 persona:
500 gr trofie (pastë në formë spirale)
250 gr gjoks pule
1 lule brokoli
100 gr mocarela
1 lugë gjelle djath i  mykur
2 lugë gjelle pana për gatim
1 lugë çaji pluhur kerri
2 lugë gjelle salcë soja
Piper
Djath i grirë Grana për servirje
Vaj ulliri

Përgatitja:
Presim fileton e pulës në kubikë dhe e kaurdisim në një tigan ku kemi hedhu r pak vaj për gatim. Shtojmë erëzat, kerrin dhe piperin. E trazojmë pulën disa herë derisa të gatuhet njëtrajtësisht nga të gjitha anët dhe kur të jetë gati shtojmë salcën e sojës.

Ndërkohë që gatuajmë pulën, duhet të kemi vënë tenxheren me ujë të kripur për trofin. Kur uji është gati, shtojmë pastën.
Pasi kemi shtuar sojën tek pula hedhim brokolin e ndarë në lule të vogla dhe një filxhan caji nga uji i makaronave që po ziejnë. Mos i lini shumë brokolit të ziejnë, i lini pak krokante.
Në fund i shtojmë masës mocarela, gorgonzola, pak pana sa ta lidhim përbërjen dhe hedhim mbi to pastën që e kemi kulluar më parë.




Dy këshilla: E para, kur doni që pasta dhe salca që keni përgatitur të bëjnë një lidhje sa më të mirë, hiqeni pastën 2 minuta para kohës së zierjes (sipas shënimit mbi paketim) dhe ato dy minuta gatuajeni bashkë më salcën që keni përgatitur. Në këtë mënyrë do keni një pastë të gatuar si shefa të vërtetë 🤗. Këshilla e dytë që e them sa herë gatuaj me salcë soja dhe djath gorgonzola, tregoni kujdes me kripën, pasi dy përbërësit më lartë i japin shumë shije gatimit dhe nuk ka nevojë për përdorimin e kripës. Gjithsesi sipas shijes tuaj, tregoni kujdes kur i shtoni kripë këtyre gatimeve.  
Pasta është gati. Shtoni pak vaj ulliri dhe djath të grirë dhe servireni menjëherë. Ju bëftë mirë.










SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig